مطالب مهم
تصویری - سه شنبه, 02 آذر 1395 09:29
شنیداری - چهارشنبه, 12 اسفند 1394 10:32
دامنه تحول - چهارشنبه, 14 بهمن 1394 15:16
معرفی طرح تحول - چهارشنبه, 14 بهمن 1394 12:07


شرکت خدماتی، پشتیبانی و رفاهی ساب خوزستـان

مشخصات شرکت

نوع فعالیت  : خدماتی , پشتیبانی , رفاهی و گردشگری  

تاریخ تاسیس :  1384

مرکز شرکت : اهواز

تعداد پرسنل:

تلفن تماس  : 33214097

پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نشانی شرکت : اهواز، بلوار گلستان، خیابان حجت، پلاک 21

مشخصات مدیر عامل

نام مدیرعامل : فرهاد دارابی

 

مدرک تحصیلی : کارشناس

رشته تحصیلی : مکانیک

سابقه مدیریت: 18 سال

تاریخ انتصاب : 1393

تلفن مستقیم33214096

نمودار سازمانی

 

موضوع فعالیت شرکت

انجام فعاليتهاي مربوط به ايجـاد ، بهـره برداري و نگهـداري از تأسـيسات رفاهي و فرهنگي

 ارائه خدمات به گردشگران و بازديدكنندگان از تأسيسات نيروگاهي ، سدها   ، رودخانه ها و شبكه هاي آبياري و زهكشي

تنظيـم برنامه هاي مسـافرت و بازديدهاي دسته جمعي داخلـي و خارجي و ساير موارد گردشگري

 برنامه ريزي مشاوره و ايجاد فرصتهاي گردشگري در تأسيسات آبي

 انجـام كلـيه امور فرهـنگي و تبلـيـغاتي در جـهـت جـلـب گردشـگران

 اخذ مجـوزات لازم در خصـوص امور مربـوط به گردشـگران ( ويزا ، اقامت ، رزرواسيون هتل و ساير موارد )

 ارائه خدمات درتمـامي زمينه ها بمنظوراعطاي تسـهيلات رفاهي و اجـراي پروژه هاي زير بنايي

 استفاده از خدمات نيروي انساني مورد نياز

 ارائه خدمات با اشـخاص حقيقـي و حقوقـي در زمينه هاي مختلف فعاليت شركت

 سرمايه گذاري و مشـاركت با اشخاص حقيقي و حقوقي ( داخلي و خارجي )

 تحصيل اعتبار واخذ وام و استفاده از ساير تسهيلات بانكي و مؤسسات مالي

 

 

تاریخچه شرکت

شركت خدماتي ، پشتيباني و رفاهي ساب ( سازمان آب و بـرق ) خوزسـتان    – سهامي خاص – در اجراي ماده 145 قانون برنامه چهارم توسـعه اقتصادي ، سياسي  اجتماعي و فرهنگي و همچنين ضوابط اجرايي بودجه سـال 1384 ،‌ در ابتداي سال 1384 پس از طي مراحل قانوني و اخذ مجوزهاي لازم از مقام عالي وزارت نيـرو و با تغيير نام و موضوع شركت غير فعـال بهـره برداري از نيروگاه ويس ( تأسيس 1370 ) عملاً  از مهـرماه سال 1384 فعـاليت خود را آغاز كرد .

 

بازگشت 

 

ارکان برنامه راهبردی

 

ماموریت :

چشم انداز :

انجام فعاليتهاي مربوط به ايجـاد ، بهـره برداري و نگهـداري از تأسـيسات رفاهي و فرهنگي

ارائه خدمات به گردشگران و بازديدكنندگان از تأسيسات نيروگاهي ، سدها   ، رودخانه ها و شبكه هاي آبياري و زهكشي

تنظيـم برنامه هاي مسـافرت و بازديدهاي دسته جمعي داخلـي و خارجي و ساير موارد گردشگري

برنامه ريزي مشاوره و ايجاد فرصتهاي گردشگري در تأسيسات آبي

انجـام كلـيه امور فرهـنگي و تبلـيـغاتي در جـهـت جـلـب گردشـگران

اخذ مجـوزات لازم در خصـوص امور مربـوط به گردشـگران ( ويزا ، اقامت ، رزرواسيون هتل و ساير موار د

ارائه خدمات درتمـامي زمينه ها بمنظوراعطاي تسـهيلات رفاهي و اجـراي پروژه هاي زير بنايي

استفاده از خدمات نيروي انساني مورد نياز

ارائه خدمات با اشـخاص حقيقـي و حقوقـي در زمينه هاي مختلف فعاليت شركت

سرمايه گذاري و مشـاركت با اشخاص حقيقي و حقوقي ( داخلي و خارجي )

تحصيل اعتبار واخذ وام و استفاده از ساير تسهيلات بانكي و مؤسسات مالي

اهداف :

-        برنامه ریزی و ارایه خدمات مناسب پذیرایی و اقامت میهمانان و مشتریان در مجتمع های تحت پوشش

-        برنامه ریزی و ارایه خدمات بهره برداری و نگهداری از اماکن ورزشی

-        برنامه ریزی و برگزاری گشت های گردشگری و بازدید از تأسیسات و سازه های آبی تاریخی و مدرن اماکن فرهنگی و زیارتی، آثار باستانی و طبیعت گردی

به منظور نیل به اهداف فوق و جلب نظر رضایت مشتری، اقدامات ذیل انجام خواهد شد.

-        تأمین امکانات مورد نیاز سخت افزاری و نرم افزاری

-        تأمین نیروی انسانی متخصص، مجرب، کار آزموده و متعهد

-        آموزش مستمر کارکنان در رده های شغلی مختلف به منظور توسعه منابع انسانی

-        ارتقاء سطح خدمات و بهره وری مناسب از طریق استفاده از منابع و امکانات

 

استراتژی : 

در نظر گرفتن حقوق و دستمزد افراد مرتبط در قراردادهای بهره برداری

بازنگری در چارت شرکت و شرح وظایف برای پرسنل

بازبینی دوره ای عملکرد کارکنان

استفاده از کارکنان در جایگاه شغلی متناسب با قابلیت های شخصی و توانمندی های عملیاتی آنان

تغییر در رفتار کارکنان نیازمند پاداش است.

کد خبر: 489